Yandex підвищив діапазон ціни розміщення акції в ході IPO з 20-22 дол. до 24-25 дол., - неофіційні дані
Російська інтернет-компанія "Яндекс" (Yandex LLC) підвищила діапазон ціни розміщення акції в рамках первинного розміщення (IPO) з 20-22 дол. до 24-25 дол. Про це передає Reuters з посиланням на джерело, близьке до розміщення, повідомляє РБК .
Як повідомлялося раніше, до 23 травня 2011 р. компанія повинна визначитися з ціною розміщення в рамках IPO. Спочатку встановлений діапазон припускав можливість залучення до 1,1 млрд дол.
При цьому аналітики "Інвесткафе" відзначають, що поточний діапазон розміщення акцій "Яндексу" завищений як мінімум в 1,5 рази. Ця експрес-оцінка заснована на тому, що компанія Google зараз торгується в 5,6 річної виручки. За аналогією з цим справедлива вартість "Яндекса" не повинна перевищувати 3,8 млрд дол. Тим часом діапазон розміщення "Яндекса" становить 6-7 млрд дол., зазначають експерти.
Аналітики агентства нагадують, що папери Mail.ru Group, які також користувалися попитом у інвесторів на IPO півроку тому, з тих пір лише двічі піднімалися вище ціни розміщення. Весь інший час вони в середньому були на 10-15% нижче ціни IPO.
Компанія Yandex оголосила про намір провести IPO на біржі Nasdaq у Нью-Йорку 28 квітня 2011 р. Обсяг майбутнього розміщення не визначений. Раніше у ряді ЗМІ повідомлялося про те, що в ході IPO Yandex планує залучити до 1 млрд дол. Частина паперів випустить Yandex NV, інша частина буде виставлена на продаж деякими акціонерами компанії. Як очікується, звичайні акції класу А увійдуть до лістингу Nasdaq Global Market. Організаторами випуску виступлять Morgan Stanley and Co. Incorporated, Deutsche Bank Securities Inc. і Goldman Sachs & Co. Координатором IPO виступить Morgan Stanley & Co. Incorporated.