Захоплення американської Yahoo! носимими технологіями зайшло так далеко, що компанія може незабаром представити свій власний "розумний" годинник, повідомляє "Росія 24".
Журналісти розгледіли натяк на це в інтерв'ю з головою мобільного підрозділу Yahoo! Адамом Каганом. Топ-менеджер не виключив, що Yahoo! може вийти на ринок переносної електроніки. Однак жодних подробиць Каган розкривати не став. Він додав, що Yahoo! покладає великі надії на запуск "розумного" годинника Apple Watch, який запланований на першу половину наступного року.
Носима електроніка вважається одним з найбільш "гарячих" високотехнологічних трендів. Старт п'ятирічки, в рамках якої експерти прогнозують небувале зростання "розумних" пристроїв, був даний цьогоріч із появою на ринку ряду продуктів, а також інформації про підготовлювані релізи в найближчому майбутньому.
Поки найактивнішою категорією, що розвивається, в сегменті носимих гаджетом залишаються смарт-годинники. Багато великих технологічних компаній у 2014 р. випустили низку пристроїв, а менш великі стартапи збирають гроші на виробництво на Kickstarter.
За розвитком носимих технологій пильно стежать не тільки кінцеві споживачі, а й рекламники. Носимі пристрої, що використовуються із софтом для фітнесу, здорового способу життя, також дають маркетологам можливість отримати додаткову інформацію про діяльність носія, тим самим дозволяючи більш точно зорієнтувати рекламу.
Приміром, магазин може запропонувати купити нову пару кросівок, ґрунтуючись на зібраних з девайса даних про те, як часто і скільки користувач ходив або бігав. А окуляри, на кшталт Google Glass, можуть відстежувати, на що носій дивився, здійснюючи покупки в магазині, і на основі цього видавати банери.
Експерти зазначають, що якісний технологічний товар буде не тільки стимулювати продажі для Apple, Google, Samsung Electronics Co. та інших компаній, які увійшли або збираються увійти на ринок носимих пристроїв, але також відкриє нові способи для заробітку від додатків, залучення споживачів і збору даних.
Нагадаємо, що чистий прибуток Yahoo! виріс у III кварталі майже у 23 рази, що краще очікувань ринку, завдяки продажу частини частки в Alibaba Group у ході нью-йоркського IPO останньої на 6,3 млрд дол. після урахування податків. Власник одного з найбільш відвідуваних веб-порталів у США вже пообіцяв розподілити між акціонерами не менше половини коштів, виручених від IPO Alibaba.
Згідно із прес-релізом компанії, чистий прибуток у липні-вересні 2014 р. склав 6,8 млрд дол., або 6,7 дол. у розрахунку на акцію, порівняно із 297 млн дол., або 28 центами на акцію, отриманими за аналогічний період минулого року. Скоригований прибуток без урахування разових факторів виріс до 52 центів із 34 центів на акцію роком раніше. Компанія збільшила загальний обсяг менш ніж на 1% з 1,14 млрд дол. до 1,15 млрд дол. Виручка без урахування витрат на придбання інтернет-трафіку збільшилася з 1,08 млрд дол. до 1,09 млрд дол.
Аналітики, опитані Thomson Reuters, очікували скоригований прибуток компанії на рівні 30 центів на акцію при виручці без урахування трафіку в 1,04 млрд дол. Решта частки Yahoo! в Alibaba зараз коштує близько 34 млрд дол.
Прибуток компанії від переходу по платних рекламних оголошеннях без урахування витрат на придбання інтернет-трафіку виявилася на 5% менше, ніж торік. Продажі пошукового бізнесу Yahoo! зросли на 6%. Доходи від мобільної реклами за звітний період склали більше 200 млн дол. За 2014 р. в цілому, за словами CEO Марісси Майєр, вони можуть перевищити 1,2 млрд дол.
Нагадаємо, в листопаді повідомлялося про те, що Yahoo! змінить Google у якості пошукової системи для браузерів Firefox. Тоді ж стало відомо про покупку Yahoo! рекламного сервісу BrightRoll за 620 млн дол.
Компанія Yahoo! Inc. заснована в 1994 р., володіє популярним пошуковиком і надає широкий спектр інтернет-сервісів, послугами яких користуються в цілому більше 0,5 млрд користувачів. Штаб-квартира компанії знаходиться в м. Саннівейл (Каліфорнія, США).