Yahoo готова інвестувати в Snapchat
Yahoo Inc. планує реінвестувати невелику частину коштів, виручених від продажу акцій Alibaba Group Holding Ltd., в черговий швидкорослий стартап - Snapchat Inc.
Інтернет-портал пообіцяв інвестувати в Snapchat суму, передбачає вартість компанії в 10 млрд доларів, повідомили обізнані джерела. Один з джерел додав, що Yahoo інвестує близько 20 млн доларів.
Останні кілька місяців сервіс мобільних повідомлень працює над залученням капіталу від ряду венчурних фондів і фінансових компаній.
Представники Yahoo і Snapchat відмовилися від коментарів.
Інвестуючи в Snapchat, Yahoo, можливо, хоче повторити свій успіх з Alibaba, хоча і в значно менших масштабах. Yahoo заплатила 1 млрд доларів за 40% китайської компанії електронної торгівлі в 2005 році, що принесло їй частку вартістю в кілька десятків мільярдів доларів і допомогло гендиректору Маріссе Майєр виграти час, щоб спробувати реорганізувати проблемний основний бізнес компанії.
Крім того, на цьому тижні Yahoo продовжила свою серію придбань дрібних стартапів, купивши ще один сервіс мобільних повідомлень, MessageMe, повідомили два інформованих джерела.
Персонал цього стартапу з Сан-Франциско, яке залучило понад 10 млн доларів від венчурних фондів, ймовірно, займеться розробкою нового комунікаційного сервісу Yahoo, вказав один з джерел. Раніше про угоду з MessageMe повідомляв TechCrunch.
Майєр пообіцяла повернути акціонерам як мінімум половину з 5 млрд доларів, отриманих від Yahoo продажу частки в Alibaba, викликавши питання про те, як вона має намір витратити частину цих коштів. Інвестор-активіст Starboard Value LP минулого тижня придбав частку у Yahoo і закликав компанію розглянути можливість злиття з AOL Inc.
Snapchat може стати важливим стратегічним партнером Yahoo, яка шукає нові шляхи розміщення свого контенту, додатків та реклами в мобільному світі.
Однак при оцінці в 10 млрд доларів Snapchat являє собою ризикований об'єкт вкладень, оскільки стартап ще не перетворив свій популярний мобільний сервіс в бізнес, генерує виручку. Компанія, заснована 3 роки тому, чиє додаток дозволяє користувачам надсилати повідомлення, фото і відео, які зазвичай зникають через 10 секунд, обслуговує понад 100 млн користувачів. Snapchat планує представити новий сервіс зникаючих новинних статей та рекламних оголошень протягом найближчих тижнів, повідомляли джерела в серпні.
Рішення великої технологічної компанії підтримати стартап з високою оцінкою нагадує інвестиції Microsoft Corp. у Facebook Inc. у 2007 році в рамках угоди, яка оцінювала соціальну мережу, яка виникла трьома роками раніше, в 15 млрд доларів. Угода, в боротьбі за яку софтверний гігант випередив Google Inc., призвела до багаторазового зростання вартості інвестицій і стратегічного партнерства з Facebook на базі інтернет-пошуку Bing.
Yahoo - одна з багатьох інвесторів, які проводили переговори з Snapchat. Молода компанія залучає фінансування, яке може зробити її одним з найдорожчих стартапів в світі.
Венчурний фонд Kleiner Perkins Caufield & Byers в травні пообіцяв вкласти до 20 млн доларів на даному етапі, повідомили в минулому місяці два джерела. Alibaba думала про інвестиції в Snapchat раніше в цьому році, але відмовилася, повідомили джерела.
Як мінімум два попередніх інвестора Snapchat, Institutional Venture Partners і DST Global, згідно з джерелами, протягом останніх місяців також вели з нею переговори про нові вкладення.
Нове фінансування може зробити Snapchat, на чолі якої стоїть її співзасновник Еван Шпігель, одним з найбільш дорогих стартапів в історії при близькій до нуля виручці. Pinterest, яка була оцінена інвесторами в 5 млрд доларів у травні, почала продавати рекламу тільки в цьому році.
Нагадаємо, раніше компанія Yahoo! придбала месенджер MessageMe за 11,9 млн дол.