У неділю, 31 жовтня, на виборах мера Харкова три соціологічні служби проводять опитування виборців. Результати мінімум двох екзитполів обіцяють оприлюднити відразу після закінчення голосування.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Kharkiv Today.
Центр Соціальний моніторинг проводить екзитпол Харків-2021 на випадково обраних 100 дільницях. Респондентам задають наступні питання:
У центрі повідомили, що планують опитати від 12 до 20 тисяч осіб, залежно від явки виборців.
Проводить екзитпол також Консорціум "Нью імідж Маркетинг Груп", "Хьюмен Ресерч" і Харківська соціологічна мережа. Їх представники обіцяють охопити 70 виборчих дільниць у Харкові.
Представники столичної компанії SocioStream опитуватимуть харків'ян на 75 дільницях.