Закон повинен гармонізувати вітчизняне законодавство у сфері порівняльної реклами з правом ЄС
Набув чинності закон "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)", яким визначається поняття "порівняльна реклама". Документ був опублікований у "Голосі України" 10 грудня.
Закон набуває чинності з дня, наступного за днем опублікування.
Документом передбачається гармонізація вітчизняного законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Євросоюзу і визначення законодавчих умов використання порівняльної реклами, а, отже, і опосередковане підвищення ефективності національної системи захисту прав споживачів, приведення її у відповідність до вимог ЄС.
Відповідно до закону, порівняльна реклама - реклама, яка містить порівняння з іншими особами та/або товарами (діяльністю) іншої особи.
У документі прописано, що така реклама не повинна також дискредитувати якість однорідних (подібних) товарів інших виробників і продавців або дискредитувати діяльність інших осіб; не повинна дискредитувати репутацію торгових марок, комерційних (фірмових) найменувань, інші особливості конкурентів або місць походження товарів.
Нагадаємо, у вівторок закон був оприлюднений в парламентській газеті "Голос України".
Так, у понеділок відповідний законопроект №0953 підписав глава держави Володимир Зеленський.
Як писало РБК-Україна, в кінці листопада документ передали на підпис главі держави.
Зокрема, даний проект закону в другому читанні Рада прийняла 12 листопада. А в листопаді 2018-го Верховна рада 8 скликання прийняла за основу в першому читанні законопроект №8515 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо гармонізації законодавства в сфері порівняльної реклами з правом Європейського союзу)", за документ проголосував 231 нардеп.