У доповіді Світового банку говориться про світову кризу шкільної освіти
Світовий банк констатував глобальну кризу середньої освіти. Про це зазначається в доповіді організації "Потенціал системи освіти: як навчитися його реалізувати" за 2018 рік.
"Світовий банк опублікував доповідь, автори якого оголосили про глобальну кризу освіти. Діти стали більше часу проводити в школах, однак при цьому рівень їх знань зростає незначно", - йдеться в доповіді.
Згідно з інформацією експертів Світового банку, в країнах за період з 1950 по 2010 рік витрачений людьми на отримання середньої освіти час збільшився з 2 до більш ніж 7 років.
Так, через 60 років люди стали витрачати в 3,5 рази більше часу, намагаючись засвоїти читання та арифметику в якості основних навичок, однак загальний рівень освіти в країнах виріс незначно. Діти більше часу проводять у школі, але - не навчаються.
Крім того, дослідники виявили зв'язок між рівнем розвитку економіки і успіхами в освіті дітей в школі. Також, жителям бідних регіонів для досягнення матеріального успіху потрібно більше знань, ніж мешканцям економічно розвинених країн.
"Всередині країн результати навчання майже завжди набагато гірше серед бідних. Наприклад, в Уругваї бідні діти в шостому класі оцінюються як "не компетентні" з математики і їх в п'ять разів більше, ніж серед дітей багатих батьків. Близько 260 мільйонів чоловік навіть не зареєстровані в початковій або середній школі", - йдеться в доповіді.
Нагадаємо, раніше повідомлялося про доповідь Дитячого фонду Організації Об'єднаних Націй (ЮНІСЕФ), в якому говориться, що на сьогодні в світі майже 50 млн дітей вважаються біженцями.