Більшість питань стосувалися звіряння рахунків за доставку газу і експрес-реєстрації на сайті 104.ua
Під час карантину фахівці 11 Центрів обслуговування клієнтів на території Хмельницької області надали понад 133 тис. консультацій по телефону. Про це повідомляє прес-служба АТ "Хмельницькгаз".
"Центри обслуговування клієнтів "Хмельницькгазу" вимушено закрилися для відвідувачів, але не припинили роботу. На час карантину співробітники перейшли в дистанційний формат обслуговування споживачів. Зараз фахівці Центрів обслуговування, в умовах карантину, працюють вдома. Для цього менеджерів ЦОКів було забезпечено необхідним обладнанням. Тому клієнти можуть у звичайному режимі отримати відповідь на будь-яке питання, зателефонувавши в контакт-центр", - йдеться в повідомленні.
За словами прес-служби, зараз левова частка звернень - 60% - про стан рахунку за доставку газу, 30% - передачі показань лічильника і 10% - проходження експрес-реєстрації в Особистому кабінеті споживача на сайті 104.ua
"Крім онлайн-консультацій, для наших клієнтів також працює і послуга On duty. При необхідності, чергові менеджери ЦОКів зв'язуються з такими клієнтами і видають документи, вже попередньо замовлені і виготовлені нашими фахівцями, - інформує начальник клієнтського сервісу АТ "Хмельницькгаз" Юлія Стрілець. - Крім того, ми пропонуємо клієнтам пройти експрес-реєстрації в Особистому кабінеті споживача і отримати постійний доступ до власного рахунку за газ і контролювати його, що особливо зручно під час карантину".
У прес-службі нагадали, що зараз всі газові питання можна вирішити онлайн. "Для цього працюють сервіси: особистий кабінет на сайті 104.ua, чат бот "7104ua" в Viber, мобільний додаток 104Mobile та ін Крім того, з метою спрощеного доступу до онлайн-сервісів, була екстрено розроблена і впроваджена експрес-реєстрація для особистого кабінету. Для цього достатньо зателефонувати в контакт-центр за телефоном 067 01 14 104", - йдеться в повідомленні.