Також це є одним із пріоритетних завдань Угоди про асоціацію між Україною та ЄС
Розвиток внутрішніх водних шляхів - це пріоритетний напрям діяльності, а відновлення у повному обсязі судноплавства на Дніпрі, Дунаї та Дністрі - одне з основних завдань уряду. Про це заявила віце-прем’єр-міністр із питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе, повідомляє прес-служба Кабміну.
"Окрім розвантаження автомобільних доріг та залізниці, розвиток внутрішнього водного транспорту сприятиме екологізації перевезень шляхом зменшення шкідливих викидів автомобільним транспортом. Також це є одним із пріоритетних завдань Угоди про асоціацію між Україною та ЄС", - сказала вона.
Зокрема, Угодою передбачено встановлення єдиних правил у сфері міжнародних перевезень морським і річковим транспортом, наближення законодавства України до чинних нормативно-правових актів Євросоюзу щодо системи ротаційного фрахтування, ціноутворення та укладання договорів у сфері міжнародних і національних перевезень внутрішніми водними шляхами.
Також має бути врегульоване питання доступу до здійснення діяльності з перевезення вантажів національними та міжнародними водними шляхами. До того ж, має відбутися взаємне визнання дипломів, сертифікатів та інших документів про освіту. Наступний пріоритет - підвищення рівня кваліфікації працівників галузі.
Климпуш-Цинцадзе наголосила на необхідності покращення інформаційного забезпечення суден і підвищення рівня безпеки перевезень небезпечних вантажів до рівня міжнародних угод, учасницею яких є Україна, зокрема, Європейської Угоди про міжнародні перевезення небезпечних вантажів внутрішніми водними шляхами (ВОПНВ/ADN), укладеної у Женеві 26 травня 2000 року.
Зазначено, що для досягнення вищезазначених цілей Міністерство інфраструктури підготувало до схвалення Урядом Стратегії імплементації положень директив і регламентів Європейського Союзу у сфері міжнародного морського та внутрішнього водного транспорту ("дорожньої карти").
Нагадаємо, раніше прем'єр-міністр Володимир Гройсман заявив, що річковий транспорт в Україні майже не функціонує, а його відродження та використання річкових і морських шляхів дозволить прискорити розвиток логістичних можливостей багатьох галузей економіки, зокрема агросектору.