У Луцьку відкрили першу в Україні централізовану аварійно-диспетчерську службу "104". Відтепер усі дзвінки від волинян надходять на прямий номер 104. Газовики покращили якість обслуговування споживачів і зменшили час очікування "аварійки" для волинян.
Про це повідомляє прес-служба АТ "Волиньгаз".
"Відтепер виклики з будь-якої точки області надходитимуть до оператора на центральну АДС, що розташована у Луцьку. Далі диспетчер зафіксує заявку та передає її бригаді, яка знаходиться найближче до місця виклику. Фактично, у районах базуються лише бригади АДС, - розповідає голова правління АТ "Волиньгаз" Мирослав Коротя. - Це інноваційне рішення дозволить якісніше та ефективніше працювати аварійно-диспетчерській службі 104. І, в першу чергу, нові зміни відчують споживачі природного газу".
У прес-службі зазначили, що потреба прив’язувати диспетчерську службу до місця розташування через виклики зі стаціонарних телефонів зникла. Виклики можна приймати централізовано, а керувати усіма процесами віддалено. При цьому споживачі не відчуватимуть ніяких незручностей.
Друга новація – система GPS-навігації, якою оснащенні всі автомобілі служби "104". Вона дозволяє диспетчеру в режимі онлайн оперативно визначити місцезнаходження автомобіля, направити його найкоротшим шляхом, або, за потреби, направити на допомогу додаткову бригаду. Це суттєво покращить якість обслуговування споживачів, скоротить час очікування аварійної служби. Третя новація – оптимізація роботи служби "104".
"Раніше в АДС "Волиньгазу" працювали 48 диспетчерів (із них на зміну заступали 12). Вони приймали та оформляли близько 40 викликів на добу, а також контролювали їх виконання. Навіть якщо аварійну газову службу викликали один раз на день, у диспетчерській всеодно чергувала людина, яка могла б зафіксувати повідомлення про аварійну ситуацію", - повідомив начальник централізованої АДС "Волиньгаз" Валентин Киричук.