Упродовж 2021 року до аварійно-диспетчерської служби АТ "Волиньгаз" надійшло понад 16 тисяч дзвінків. 90% викликів на номер 104 пов’язані з витоками газу у будинках, квартирах, під’їздах.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
"Основна причина - недотримання правил безпеки під час користування газовим обладнанням, їх самовільна заміна або установка, незадовільний технічний стан внутрішньобудинкових газових мереж", - йдеться у повідомленні.
Згідно з чинним законодавством України, відповідальним за стан внутрішньобудинкових систем є власник домоволодіння, керуючий або балансоутримувач багатоквартирного будинку. Він має дбати про безпеку, уклавши договір на проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж.
"Відповідно до постанови НКРЕКП від 30 вересня 2015 року, з 1 травня 2019 року технічне обслуговування та поточний ремонт внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирному будинку здійснюється на умовах договору, укладеного між співвласниками/особою, уповноваженою на це співвласниками, і суб’єктом, що має право на виконання таких робіт", - йдеться у повідомленні.
АТ "Волиньгаз" надає послугу з технічного обслуговування мереж на договірній основі. І кожен споживач може звернутись до газорозподільної компанії та укласти відповідний договір.
"Минулоріч у АТ "Волиньгаз" послугу з технічного обслуговування замовило більше 5 тисяч клієнтів. Якщо споживач має укладений договір на технічне обслуговування, він звертається до наших працівників і вони оперативно надають йому професійну допомогу", - говорить технічний директор АТ "Волиньгаз" Андрій Цибульський.
Послуга з технічного обслуговування від АТ "Волиньгаз" включає:
"Для укладання договору необхідно звернутись до 104.ua клієнтського простору із відповідною заявою. Договір укладається на рік", - йдеться у повідомленні.