"Волиньгаз" оновив ЦОК для швидшого обслуговування більшої кількості клієнтів
Кількість відвідувачів оновленого Центру обслуговування клієнтів в центрі Луцька зросла на 10% в перший місяць роботи. Консультації отримали 3700 споживачів
Місяць тому "Волиньгаз" оновив найбільший центр обслуговування клієнтів. За перший місяць роботи його відвідуваність зросла на 10%. Щодня менеджери ЦОКу обслуговують близько 150 клієнтів. У Центрі можна отримати весь перелік послуг: довідки, консультації по особовому рахунку, укласти договір і навіть оформити технічну документацію на підключення до газової мережі. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Завдяки електронній черзі обслуговування клієнтів стало ще швидшим. Середня тривалість консультації складає менше 10 хвилин, а час очікування – сім хвилин.
Центр обслуговування також став просторішим, і сучаснішим. Клієнти оцінили якість надання послуг і умови, створені для їхнього комфорту: зручне місце, сучасний дизайн, просторі, світле приміщення, ергономічні дивани та кулери з водою, кавомат та безплатний WI-FI.
“Дуже привітні, уважні та чемні фахівці обслуговують. І близько до центру міста та непотрібно ходити далеко. Можна за бажанням і приїхати, і прийти до Центру обслуговування. Зручне транспортне сполучення - через 2 хвилини їздять маршрутні таксі”, - каже відвідувачка Центру обслуговування клієнтів Людмила Шибека.
До Центру обслуговування клієнтів споживачі звертаються переважно зі стандартними запитаннями про нарахування за газ та показання приладів обліку. "Традиційно восени зростає кількість волинян, які цікавляться правилами приєднання до газових мереж та їхньої реконструкції. Приємно, що більше тепер приходить батьків із дітьми, бо маємо спеціально облаштований куточок для малечі”, - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ “Волиньгаз” Юрій Петрук.
Для оперативного обслуговування клієнтів у сучасному Центрі обслуговування працює десять менеджерів, які можуть за день прийняти приблизно 400 - 500 споживачів.