ua en ru

Volvo планує збільшити свою частку на ринку елітних автомобілів в Китаї з 4% до 20%

Відома автомобілебудівна компанія Volvo, стовідсотковий пакет акцій якої тепер належить китайському холдингу Geely, поставила собі за мету зайняти 20%-ву частку китайського ринку елітних автомобілів. Про це повідомив президент і головний виконавчий директор Volvo Стефан Якобі, передає "Сіньхуа".
С.Якобі зазначив, що Китай два роки поспіль визнається найбільшим автомобільним ринком світу. Volvo бачить в цій країні великі шанси для збуту дорогих автомобілів.
Згідно зі статистикою, в 2010 р. кількість продажів шикарних автомобілів в Китаї склала 750 тис. Зокрема, збут автомобілів Volvo досяг 30 тис. і склав 4% на ринку елітних автомобілів Китаю.
С.Якобі повідомив, що з метою розширення ринкової частки Volvo має намір надати китайському ринку більш конкурентоспроможну продукцію, провести модернізацію автомобілів, більшою мірою орієнтованих на китайських покупців, і збільшити кількість своїх дилерів в Китаї з 100 до 200.
25 січня в Шанхаї були відкриті штаб-квартира і технічний центр Volvo в Китаї.
Нагадаємо, китайський автомобільний холдинг Geely на початку серпня минулого року заявив про завершення покупки акцій шведської автомобілебудівної компанії Volvo.