Volkswagen планує розробити для масового випуску в Китаї нову марку невеликого і недорогого авто, вартість якого не перевищить 8 тис. євро. Після інтеграції в структуру Volkswagen розробника спорткарів Porsche китайська новинка стане 11-ю маркою німецького концерну, передає газета РБК daily.
До цих пір Volkswagen випускав на території КНР тільки VW, Audi і Skoda, а нова марка, ім'я для якої ще не придумано, повинна стати "народним автомобілем для Народної республіки" - саме під таким девізом здійснюється проект, завдяки якому німецький автовиробник прагне завоювати прихильність небагатих китайців у провінційних регіонах, далеко від великих міст типу Пекіна і Шанхаю. До речі, в минулому році Volkswagen продав у Китаї майже 2 млн авто, а у себе в Німеччині - рівно вдвічі менше. Незабаром продажу VW в КНР повинні досягти 3 млн одиниць на рік.
Наглядова рада VW під керівництвом Фердинанда Піеха схвалила інвестиції в Китаї на період до кінця 2015 р. в обсязі 10,6 млрд євро. Зараз тут на заводах VW і на його спільних з китайськими партнерами підприємствах зайняті 45 тис. працівників, а в 2018 р. їх число може перевищити 80 тис.
До речі, збільшення до 2015 р. випуску локальних марок спеціально для китайського ринку з 30 до 40% вимагає від СП із зарубіжними автоконцернами і офіційна влада Китаю, так що не дивно, що розробку невеликих авто для масового китайського покупця ведуть зараз і General Motors, і Honda , і PSA, і Renault з Nissan. З цього ряду вибивається одна лише Toyota, яка заявляє, що не планує створення зі своїми китайськими партнерами локальної марки для місцевого ринку. У зв'язку з цим японці зізнаються, що побоюються ослаблення позицій своєї основної марки.