В рамках ВАТ залізниці стануть філіями
Нова організаційно-правова форма - акціонерне товариство - дозволяє перейти від територіального принципу формування залізничного бізнесу до національного. Про це заявив директор з реформування, майнової і правової політики "Укрзалізниці" Євген Кравцов, повідомили у прес-центрі УЗ.
Як зазначається, це дозволить за функціональною ознакою створити кілька компаній, що спеціалізуються на певних видах перевезень, а також компанію, що займається інфраструктурою.
"Залізниці були повністю автономними, а зі створенням АТ вони увійдуть в нього і будуть повністю підконтрольні центру. Ми ж об'єднуємо всі залізниці в одну, після цього створюємо функціональні філії. Щойно ми знайдемо оптимальну модель, а передбачається близько двох років на внутрішні перетворення, ми зможемо виділяти вже безпосередньо компанії, які будуть займатися тією чи іншою частиною бізнесу", - зазначив Кравцов.
За його словами, структурні перетворення в УЗ будуть відбуватися поступово. Як уточнив Кравцов, технічна політика буде спрямована на оновлення рухомого складу, насамперед вантажних вагонів і локомотивів. Крім того, існує необхідність інвестицій у магістральні шляхи.
"Будемо думати, як правильно організувати інвестування приватних коштів в інфраструктуру. Ця інфраструктура має бути державною, але інвестор повинен отримати віддачу на вкладені кошти", - наголосив чиновник "Укрзалізниці".
Як повідомлялося, нова структура ПАТ "Укрзалізниця" повноцінно запрацює з 1 січня 2016 р.
Раніше в жовтні Кабмін оприлюднив склад правління "Укрзалізниці".
Нагадаємо, у вересні Кабмін затвердив статут ПАТ "Укрзалізниця" зі статутним капіталом у 229 млрд 879 млн 115 тис. грн.