У компанії попередили про можливі технічні складнощі здійснення такого процесу
Законодавці США наполягають на тому, щоб компанія Facebook Inc. ідентифікувала користувачів, яким було показано близько 80 тис. повідомлень на Facebook, 120 тис. в додатку для обміну фотографіями Instagram і 3 тис. оголошень, які компанія простежила до передбачуваних російських оперативників. Про це повідомляє Reuters.
"Ви відчуваєте обов'язок у свою чергу повідомляти тих людей, які отримали доступ до цього? Ви можете це зробити? Та хіба ви не повинні це зробити?" - звернувся сенатор-демократ Джек Рід до представників соціальної мережі під час слухань в Конгресі на цьому тижні.
У свою чергу, в компанії заявили, що не впевнені, чи зможуть ідентифікувати всіх користувачів, які бачили російську рекламу.
"Технічні проблеми, пов'язані з цим починанням, є суттєвими", - сказав адвокат компанії Колін Стретч.
Адвокати для Twitter Inc (TWTR.N) і Alphabet Inc (GOOGL.O) Google також заявили, що їхні компанії будуть розглядати повідомлення клієнтів.
Нагадаємо, Конгрес США опублікував приклади російської політичної реклами в Facebook.