Володимир Доля: "Артемсіль" взяла курс на Європу
Українська сіль взяла курс на Європу. Про це заявив в. о. директора ДП "Артемсіль" Володимир Доля, йдеться в сюжеті 5 каналу.
Так, тільки за перший квартал найбільший її виробник "Артемсіль" збільшив експорт майже вдвічі. Для збільшення оборотів планують відкрити логістичні центри. На підприємстві підготували проект модернізації виробництва. У компанії впевнені, що очищення солі від чорних вкраплень, знепилювання та сучасна упаковка підвищать показники експорту.
"Ми постійно працюємо в напрямку країн європейського співтовариства. Ведемо щільні переговори з Німеччиною, минулого тижня ми підписали контракт з болгарами, - каже Володимир Доля. - Відвантажуємо сіль в Австрію, порівняно з першим кварталом минулого року в поточному році ми збільшили відвантаження на країни далекого зарубіжжя на 47 відсотків".
Збалансувати і вивести на прибутковий рівень підприємство, яке в останні роки скорочувало виробництво, "Артемсіль" планує за рахунок оптимізації і ефективних продажів. Виробник вже підписав договір з мережею супермаркетів без посередників, незначно підвищив відпускну ціну, а в результаті для споживача сіль подешевшала.
"З 26 березня в мережі АТБ-маркет сіль подешевшала в районі 10-ти відсотків, - каже Анастасія Шинкаренко, керуюча магазином "АТБ". - Через те, що корпорація АТБ-маркет безпосередньо уклала договір з постачальником "Артемсіль" і через це тепер впала ціна на сіль".
Також підприємству вдалося на третину знизити дебіторську заборгованість і заощадити кошти, завдяки електронним торгам.
"Закупівлю товарно-матеріальних цінностей 1 квітня ми почали проводити на електронній системі "Прозоро". Провели дев'ять торгів, дали економію коштів близько 23 відсотків від очікуваних сум. Крім того, з початку року ми провели 14 процедур закупівлі. При порівнянні аналогічних товарів з 2015 роком ми отримали економію 40 мільйонів гривень, і це тільки по 14 торгів, які ми провели з початку року", - коментує Доля.