Очікується, що IPO американської компанії відбудеться вже в березні на Нью-Йоркській фондовій біржі
Американська компанія Snap, що володіє сервісом Snapchat, оприлюднила свої фінансові показники напередодні первинного публічного розміщення акцій (IPO), повідомляє видання Recode.
Компанія публічно подала документи в Комісію з цінних паперів і бірж, таким чином стали відомі основні показники розвитку Snap.
Так, за 2016 рік збиток компанії склав 514 млн доларів, а дохід – 404 млн доларів. Кількість активних користувачів Snapchat становить 158 млн, за рік вона збільшилася на 48%.
Як зазначає видання, сама компанія вважає себе таким Facebook. Однак видання порівняло показники Snap з показниками Facebook і Twitter, які ті мали перед проведенням IPO і прийшов до висновку, що Facebook мала набагато кращі показники в аналогічній ситуації. У той же час, як відзначає видання, ситуація Snap більше нагадує ситуацію з Twitter перед публічним розміщенням акцій.
Очікується, що IPO американської компанії відбудеться вже в березні, розміщення акцій на суму 25 млрд доларів планується на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE).
Нагадаємо, власник сервісу Snapchat відкриває міжнародну штаб-квартиру в Лондоні.