Власник ФК "Металіст" Сергій Курченко (на фото) створює благодійний фонд.
Після декількох років роботи на паливному ринку власник ФК "Металіст" Сергій Курченко прийшов до ідеї створення власного благодійного фонду. Це вже друга соціальна інвестиція бізнесмена, після покупки футбольного клубу.
"Я розумію, що бізнес розвивається не в автономному просторі і повинен проявляти турботу про те середовище, в якому він функціонує. Я думаю, що фонд повинен діяти на найбільш чутливих соціальних напрямах. Ми не йтимемо як посівачі, розкидаючи кошти направо і наліво, але маємо намір впроваджувати практику соціального менеджменту, побудови довгострокових ефективних програм", - говорить Сергій Курченко.
Фонд вестиме переговори з найбільш знаковими моральними авторитетами України з приводу їх входження до наглядової ради фонду. Організатори також вивчать кращий досвід українських і зарубіжних філантропічних організацій.
На першому етапі фонд розпочне розгортання спортивних програм, відштовхуючись від взаємодії з ФК "Металіст". Вже в лютому Сергій Курченко відправляє 500 вболівальників до Ньюкаслу на підтримку української команди, серед них - інваліди і інші соціально незахищені верстви населення. Але надалі спорт буде лише одним з можливих напрямів.
Як йдеться в повідомленні, група компаній Сергія Курченка і раніше реалізовувала ряд соціальних ініціатив, проте акціонер вважав за краще дотримувати повну анонімність в цій області. Тепер масштаб бізнесу вимагає інституалізації соціальних проектів. Які переваги у фонду в порівнянні з індивідуальними пожертвуваннями:
- професійне управління соціальними інвестиціями, аналіз пріоритетів
- контроль за прозорістю витрачання коштів
- можливість побудови довгострокових програм.
За словами Сергія Курченка, "ми не робитимемо з фонду PR, ми робитимемо з нього реальну роботу".