У Вінницькій області у 2017 році майже на 29% збільшилась кількість викликів аварійної газової служби
Найчастіші причини звернень споживачів - наявність витоків газу, несправність газових приладів, нестабільність тиску газу
У 2017 році аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Вінницягаз" прийняла і відреагувала на 6277 аварійних викликів по усій області, з яких 4143 виїздів було здійснено у обласному центрі та Вінницькому районі. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Кількість викликів АДС пов’язаних із ремонтом газового обладнання у порівнянні з 2016 роком збільшилась майже на 58%, щодо витоків газу - на 20%. Найчастіші причини звернень споживачів - наявність витоків газу, несправність газових приладів, нестабільність тиску газу.
"У 2018 році для забезпечення витрат аварійно-диспечерської служби ПАТ "Вінницягаз" передбачене фінансування 617 тис. гривень. Левова частка коштів буде спрямована на закупівлю пального (446 тис. гривень) і тільки 172 тис. гривень, – на інструменти та матеріали для потреб АДС, - розповідає головний інженер ПАТ "Вінницягаз" Михайло Дзіміна. – Для повноцінного фінансування роботи служби щорічно необхідно щонайменше 1,5 млн гривень".
Також через недостатність фінансування аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Вінницягаз" використовує сім автомобілів зі строком експлуатації 20 і більше років. Середній пробіг однієї такої автівки сягає 400 тис. км. Даний транспорт потребує частого ремонту та надмірно споживає пальне.
Модернізація автотранспортногогосподарства дозволила б скоротити витрати служби АДС і прискорити час реагування на виклики споживачів. На це компанії потрібно близько 5 млн грн. В діючому тарифі на розподіл газу передбачено тільки близько 30% від цієї суми.
Аварійно-диспетчерська служба ПАТ "Вінницягаз" налічує 23 підрозділи по всій Вінницькій області. На виклики аварійники реагують протягом 5 хвилин, максимум за 40 хвилин бригада АДС прибуває у найвіддаленіші точки зони обслуговування.