Компанія підкреслює необхідність подальших кроків з боку НКРЕКП для затвердження економічно обґрунтованих тарифів
НКРЕКП вперше за останні п'ять років перенесла питання необґрунтованих тарифів для операторів ГРМ з мертвої точки. Через заморожені з 2015 року тарифи АТ "Вінницягаз" за останні 4 роки зазнало збитків у розмірі 549,6 млн гривень. Про це повідомляє прес-служба "Вінницягазу".
"З прийняттям нового тарифу АТ "Вінницягаз" очікує вирішення двох головних проблем. По-перше - підняття рівня заробітної плати, через яку дефіцит кадрів на підприємстві становить 20%. По-друге - погашення боргів за технологічний газ. Через збитковий тариф АТ "Вінницягаз" не може розраховуватися за технологічний газ, що призвело до заборгованості перед оператором ГТС - АТ "Укртрансгаз", - пояснює фінансовий директор АТ "Вінницягаз" Сергій Кібітлевський.
Однак, за словами прес-служби, затверджений державним регулятором 24 грудня 2019 р. тариф для АТ "Вінницягаз" в 2 рази (або 114%) менше собівартості доставки газу споживачам регіону. Таке рішення державного регулятора призведе до того, що в 2020 році збитки АТ "Вінницягаз" складуть 593,3 млн гривень, вважають в компанії.
"Таким чином новий тариф на розподіл газу залишається збитковим. Затверджений розмір тарифу не дає можливості АТ "Вінницягаз" підняти заробітну плату працівників до конкурентного рівня та зупинити відтік кадрів. З затвердженим тарифом середня заробітна плата в АТ "Вінницягаз" складе близько 8600 гривень", - йдеться в повідомленні.
Також в компанії відзначили, що економічно не обґрунтований тариф не дозволяє АТ "Вінницягаз" закупити на ринку необхідні обсяги технологічного газу, а тому автоматично створить фінансовий тягар для всього ланцюга транспортування газу споживачам. "Як наслідок - загроза штучного банкрутства не тільки операторів ГРМ, але і нового незалежного оператора ГТС", - йдеться в повідомленні.
АТ "Вінницягаз" підкреслює необхідність подальших кроків з боку державного регулятора для затвердження економічно обґрунтованих тарифів на розподіл газу.