З 28 березня 2016 споживачі природного газу у Вінницькій області можуть скористатися новою послугою від Контакт-центру ПАТ "Вінницягаз" і передати показання лічильника за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104, вартість якого визначається згідно тарифного плану Оператора клієнта, передає прес-служба компанії.
Так, повідомляється, що для зручності своїх клієнтів ПАТ "Вінницягаз" ввів додаткову можливість вчасно передавати показання лічильника в період з 1 по 5 число щомісяця. З 28 березня в Контакт-центрі компанії заробив короткий номер 7104, на який тепер можна відправити показання лічильника газу в будь-який зручний час.
"Сьогодні наші клієнти можуть передати показання будь-яким зручним способом: за телефонами КЦ, написавши листа на електронну адресу, онлайн - зареєструвавшись в Особистому кабінеті на сайті 104.ua. Будь-який з способів передачі показань має свої переваги і підходить конкретно того чи іншого споживача, але однаково ефективний. Починаючи з 28 березня передати показання можна і за допомогою універсального способу, доступного навіть тим людям, які не користуються інтернетом, але мають мобільний телефон - через СМС-повідомлення на короткий номер 7104. Це дуже зручно, швидко і ефективно, адже клієнтові не потрібно чекати відповіді оператора (як у випадку з телефонними дзвінками), писати листи на електронну адресу або шукати інтернет, щоб скористатися послугами Особистого кабінету, навантаження на який в "пікові дні" просто величезна. Передані через СМС показники відображаються в особовому рахунку споживача вже протягом наступних трьох днів", - йдеться в повідомленні прес-служби.
Наголошується, що для цього в СМС-повідомленні треба вказати лише номер особового рахунку споживача (10 цифр), поставити пробіл і вказати показання лічильника (5 цифр), зафіксованих за станом на 1 число. Ніяких додаткових даних, як, наприклад, прізвище, ім'я, по батькові абонента, адреса проживання чи дата відправлення показань лічильника в СМС-повідомленні вказувати не потрібно.
Приклад: 1234567890 11111 (у форматі XXXXXXXXXX XXXXX)
Після того, як споживач надіслав СМС на вказаний номер, йому надходить автоматичне підтвердження з такими варіантами текстів:
1. "Ваші свідчення прийняті та оброблені. Спасибі! " - У випадку, якщо вся інформація була вказана вірно і автоматично розпізнана системою;
2. "Неправильний формат. Приклад Особистий рахунок Показання" - у разі, якщо клієнт надіслав СМС-повідомлення в неправильному форматі;
3. "Ваші свідчення прийняті, але не оброблені /не розпізнані. Спасибі! " - У разі, якщо клієнт зробив все правильно, але передані показання лічильника не були розпізнані базою. Оператор Контакт-центру передзвонить споживачеві, щоб виправити ситуацію.
В компанії просять звернути увагу, що короткий номер 7104 служить тільки для передачі показань лічильника.