Вищий господарський суд України 18 червня 2013 р. відмовив компанії-оператору реклами в задоволенні касаційної скарги щодо встановлення тарифів на розміщення реклами в київському метро. Про це повідомив заступник голови КМДА керівник апарату Олександр Пузанов, передає прес-служба КМДА.
Пузанов пояснив, що ВГСУ залишив у силі рішення апеляційної інстанції, яка внесла зміни до договору між оператором та КП "Київський метрополітен", і зобов'язав компанію платити місту за використання майна метрополітену для розміщення реклами по тарифах.
Як нагадав Пузанов, 25 квітня 2013 р. ВГСУ прийняв аналогічне рішення щодо іншого оператора реклами на транспорті.
У квітні, березні та лютому скарги Київської міської державної адміністрації та КП "Київський метрополітен" до компаній-операторам реклами на транспорті задовольнив Київський апеляційний господарський суд.
"Результатом виконання цих судових рішень стануть більше 740 тис. грн додаткових щомісячних надходжень до бюджету міста, які Київ раніше недоодержував. За весь термін дії договорів сума перевищить 44 млн грн", - повідомив Пузанов.
Він додав, що суди з операторами реклами на транспорті продовжуватися, оскільки київської влади доводиться оскаржувати кожен з неправомірно укладених договорів.
Керівництво транспортних підприємств у 2007-2008 рр. уклало з операторами договори на дуже довгі терміни - на 17, а то й на 27 років. Окремими пунктами ці договори передбачають неможливість підвищення тарифів для операторів, які підписали. Пузанов зазначив, що місто оскаржує невигідні угоди в судах і вимагає, зокрема, скасування пунктів, згідно з якими тарифи підвищувати не можна.
Як повідомлялося, з вересня 2012 р. в столиці діють нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами. Плата за розміщення зовнішньої реклами була средневзвешено збільшена на 23%. Тарифи на розміщення реклами на транспорті, отримали більш суттєві зміни, оскільки вони були занадто низькими. Наприклад, за монітор всередині вагона метро оператор платив місту лише 3,75 грн на місяць, а за рекламну площу на дверях вагона - 16 грн/кв. м на місяць. При цьому для рекламодавця площа в метро обходиться в 100-1 тис. разів дорожче: за прайсів вартості реклама на моніторах всередині вагона коштує 3 тис. 500-4 тис. грн на місяць, а 1 кв. м на дверях вагона обходиться в 1-1,5 тис. грн на місяць. Новий тариф становить відповідно 35 грн на місяць для монітора та 150 грн / кв. м за площу на дверях вагона.
Тарифи були узгоджені з Антимонопольним Комітетом України, який визнав їх обгрунтованість.
У 2012 р. місто отримало від реклами 125,2 млн грн (від реклами на транспорті бюджет отримав тільки 150 тис. грн). Плановий показник на 2013 р. складає 150 млн грн (надходження до бюджету від реклами на транспорті повинні скласти не менше 10 млн грн).
Читайте також: У Києві суд зобов'язав двох операторів реклами в метро платити місту за тарифами