Веб-сервісом "Закарпатгазу" користується вже 20 тисяч клієнтів
З моменту запровадження веб-сервісу "Особистий кабінет" його користувачі відправили фахівцям "Закарпатгазу" майже 5 тисяч онлайн-повідомлень. Компанією опрацьовано 111 тисяч звернень клієнтів та прийнято понад 142,7 тисячі показань лічильників газу, повідомляє прес-служба компанії.
Станом на 1 червня 2016 року сервіс активно використовують понад 20 тисяч жителів Закарпатської області.
Клієнти ПАТ "Закарпатгаз" можуть побачити в "Особистому кабінеті" інформацію про встановлені у них газові прилади, і тим самим провести звірку - чи правильно внесені в базу підприємства дані про кількість приладів та типорозмір лічильника.
"Прислухаючись до побажань наших клієнтів, ми постійно прагнемо покращувати якість послуг, що надаються, ставати для споживачів більш відкритими і доступними. Вдосконалюємо і "Особистий кабінет". Готуємося до впровадження нової функції - об'єднання декількох особових рахунків в одному кабінеті", - відмічає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович.
Одна з функцій "Особистого кабінету" дозволяє споживачам безпосередньо поставити запитання фахівцям газової компанії. Окрім того, для клієнтів Товариства працює контакт-центр, звернувшись до якого усі клієнти компанії можуть отримати необхідну інформацію у телефонному режимі. Миттєво передати показання лічильника газу можна і за допомогою смс-повідомлення.