Я глибоко переконана, що штучний інтелект (ІІ) міцно укріпився в суспільстві. Адже він виконує ті функції, які людині виконувати важко і нудно. Робота відбувається в автоматичному режимі, що робить штучний інтелект практично непомітним, але незамінним інструментом.
Сьогодні ШІ покриває всі нові ніші в бізнесі. Обмеженість команд не завадила технології зробити індивідуальний підхід своєю сферою діяльності. ШІ, який використовується в інтернет комерції, виявився універсальної штукою, яка корисна не тільки для покупців, але і для продавців.
Система ШІ будується на основі звернення до спеціальних чат ботів. Ці чати, що зустрічаються на сторінках сайтів і в мобільних додатках, є комп'ютери, запрограмовані на спілкування з клієнтом. Такі боти виконують такі функції:
Якщо в ході запрограмованого діалогу виникає скарга, чат бот пов'язує співрозмовника з живим консультантом. Є кілька способів контакту з машиною:
Використання чат ботів дозволяє компаніям налагодити контакт з клієнтами, не використовуючи великий штат співробітників.
Важливим елементом ШІ є прогностична функція. Завдяки цій функції компанії вивчають своїх споживачів. Така політика допомагає зрозуміти, який товар цікавить більшу частину покупців. Це працює за принципом популярної програми Netflix. Редактори переглядали, які блоки телепрограми популярні, і, виходячи з відомостей, дізнавалися інтереси суспільства.
Прогнозування продажів вигідно ще й тим, що допомагає правильно організувати складські запаси. Результати досліджень встановлюють, в якому з продуктів ринок має потреби найбільше.
Рекомендаційні механізми - це ще один сервіс, створений для зручності користувачів. Він випливає з попереднього пункту. Спеціальні програми аналізують пошукові запити, вивчають індивідуальні потреби суб'єкта, і підбирають спеціальний каталог.
В такому каталозі присутні сервіси, які могли бути цікаві покупцеві. Одна з найбільших компаній практикують такий тип моніторингу - Amazon.
ШІ робить простіше складські операції. Приклад тому - компанія JD.com, яка використовує роботів для роботи з посилками. Сортувати і пакувати у електронних механізмів виходить набагато краще, ніж у людей.
Я вважаю, що на сьогоднішній день ШІ в повній мірі не розкриває всі свої можливості в сфері інтернет маркетингу. Однак я не сумніваюся в тому, що розвиток цієї системи буде відбуватися.
Автор статті: Валерія Вагоровська – FONDY (https://fondy.ua) Фінтех Експерт.