ua en ru

У ВР зареєстрований законопроект про введення заборони на рекламу пива, вина та тютюнових виробів у друкованих ЗМІ

У Верховній Ваде Україна (ВР) зареєстрований законопроект № 9507 від 28 листопада 2011 р. ініційований народними депутатами України Олександром Голубом (КПУ) і Павлом Климцем (ПР) про внесення змін до статті 22 закону України "Про рекламу" (щодо реклами натуральних вин, пива та визначення поняття спеціалізованого видання). Текст законопроекту опубліковано на офіційному сайті ВР.

Законопроектом вводиться визначення спеціалізованих видань, де може розміщуватись реклама тютюну і алкоголю, також у документі пропонується заборонити рекламу пива на транспорті, першій і останній сторінках видань.
Спеціалізовані видання визначено законопроектом як видання, де більше половини контенту присвячено темі виробництва, обігу та споживання алкогольних напоїв та/або пива, та/або тютюнових виробів. При цьому видання має висвітлювати цю тематику систематично і розміщувати в ньому відповідну рекламу.
У законопроекті також передбачено заборону реклами пива і столових вин виноградних на перших і останніх сторінках газет, на зовнішніх сторонах обкладинок друкованих ЗМІ (крім спеціалізованих); на зовнішніх і внутрішніх носіях громадського транспорту та метрополітену та в усіх виданнях для дітей та юнацтва. Крім того, реклама пивної продукції повинна супроводжуватися текстом попередження: "Надмірне споживання пива шкодить вашому здоров'ю". На кожний напис повинно бути відведено не менше 15% площі всієї реклами. Колір тексту попередження має бути чорним, а колір фону - білим. "Протягом 2009-2010 років було введено ряд обмежень щодо продажу та споживанню пива та алкогольних напоїв з низьким вмістом етилового спирту. Тому логічно застосувати подібне регулювання в сфері реклами пива", - йдеться в пояснювальній записці до законопроекту.