Більше половини автомобілів, що випускаються концерном Volkswagen, через 10 років будуть оснащені бензиновими або дизельними моторами, електромобілі складатимуть лише малу частину ринку, упевнений один з керівників компанії, передає Deutsche Welle.
Фахівці недавно прийшли до висновку, що до 2020 р. половина нових автомобілів оснащуватиметься електроприводом. Подібні опити і їх підсумки веселять менеджера німецького автогіганта Карла-Томаса Ноймана, оскільки не враховують центральної проблеми: люди хочуть мати електромобіль, але вони не готові платити за нього більше, ніж за традиційний. І проїздити без дозаправки (заряджання) вони хочуть не менше, ніж звикли зараз. "Адже врахувати всі ці побажання відразу - неможливо", - вважає К.-Т.Нойман, що відповідає в концерні за розробку електромобілів. Він також керує робочою групою при уряді ФРН. Цій групі поставлено завдання: організувати випуск на ринок до 2020 р. 1 млн транспортних засобів з електромоторами.
К.-Т.Нойман нагадує, що зараз тільки акумулятори для таких машин коштують від 8 тис. до 20 тис. євро. Значить, електромобіль реально повинен коштувати не менше 30 тис. євро з урахуванням можливих знижок. Але середній європеєць не готовий платити за машину більше 13 тис. євро, а китайці пропонують новий автомобіль вже за 5-6 тис. євро. Значить, щоб електромобілі купували, потрібні стимулюючі заходи, вважають в Volkswagen. У Китаї, наприклад, ухвалений закон, що гарантує покупцям електромобілів премію в 10-20% його ціни. У США державні асигнування на розвиток цього сегменту автотранспорту досягають 18 млрд дол., Франція виділила на це 2 млрд євро.
Основний аргумент на користь електромобілів - необхідність скорочення вуглекислого газу для запобігання кліматичній катастрофі. Електромобілі ніяких викидів не дають. "Якщо ми не хочемо відмовлятися від індивідуального транспортного засобу, то нам не уникнути поступового переходу нашого автотранспорту на електроенергію", - упевнений менеджер VW.
Але для того, щоб електромобілі купували, їх потрібно зробити не тільки корисними, але і привабливими. Поки ж про це говорити не доводиться. "Електромобілі виглядають так, ніби останні 100 років автодизайном ніхто не займався", - констатує К.-Т.Нойман. На його думку, підвищенню привабливості електромобілів може сприяти поява на ринку спортивних електрокарів.