В Україні за 10 місяців 2013 р. виробництво залізорудної сировини зросло до 67,8 млн т, - "Укрпромзовнішекспертиза"
Показник виробництва товарної залізорудної сировини, за оцінками аналітиків ДП "Укрпромзовнішекспертиза", за січень-жовтень 2013 р. склав 67,77 млн т, що на 2,77 млн т або на 4,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Про це прес-служба "Укрпромзовнішекспертизи" (УПВЭ).
У розрізі видів залізорудної сировини основний приріст в абсолютних показниках припав на виробництво товарного концентрату і окатишів, які склали 33,75 млн т і 19,82 млн т відповідно (+899 тис. т і +1077 тис. т до 10 місяців 2012 р.). На аглоруду довелося 12,25 млн т (+519 тис. т), а на агломерат - 1,96 млн т (+279 тис. т).
У розрізі гірничорудних підприємств найбільший приріст виробництва товарної залізорудної сировини продемонстрував Полтавський ГЗК, який збільшив випуск окатишів на 970 тис. т або на 12,1%.
"Настільки істотне зростання виробництва, безумовно, був викликаний наявністю попиту на продукцію підприємства на зовнішніх ринках, але можливість довантажити обладнання по збагаченню та окомкованию з'явилася завдяки збільшенню поставок сирої руди з Єристівського Гзк і концентрату з Стойленського Гзк (Росія), За нашими даними, потужності підприємства в січні-жовтні були в середньому завантажені на 97,3%", - коментує аналітик УПВЭ Дмитро Желтяков.
Також варто відзначити збільшення виробництва товарної залізорудної сировини і на підприємствах групи "Метінвест". На Центральному, Північному та Інгулецькому гірничо-збагачувальних Комбінатах загальне виробництво товарної залізорудної сировини збільшилося на 600 тис. т.
На 200-400 тис. т зросло виробництва сировини на структурних підрозділах "Арселорміттал Кривий Ріг" (колишні РУ ім. Кірова і Новокриворізький ГЗК), підприємстві Євразу "Суха Балка" та Південному Гзк (в основному за рахунок агломерату).
ДП "Укрпромзовнішекспертиза" засноване в 1993 р. Основні напрямки діяльності - стратегічний маркетинг, ведення спеціалізованих інформаційно-аналітичних проектів, розробка бізнес-стратегій, експертиза та оцінка бізнесу. Компанія виконує маркетингові дослідження сектора сталі, а також інших ринків товарів і послуг.