На під'їздах до обласних центрів та Києва упродовж 2014-2017 рр. буде побудовано та розширено понад 100 стоянок для вантажівок за європейськими стандартами. Відповідну концепцію державної цільової програми будівництва та облаштування стоянок для вантажних транспортних засобів на 2014 - 2017 рр. за поданням міністра інфраструктури України Володимира Козака схвалено сьогодні, 13 листопада 2013 р., під час засідання уряду, повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.
"За три роки заплановано побудувати вздовж основних доріг на підходах до обласних центрів та Києва 80 стоянок для вантажних транспортних засобів на 6,4 тис. машино-місць та розширити 23 існуючі, де можна буде розмістити до 700 автомобілів", - повідомив міністр.
На виконання програми необхідні 4,2 млрд грн, з яких 1,3 млрд грн буде спрямовано на спорудження базової інфраструктури, решту - на облаштування стоянок об'єктами сервісу. В цій роботі буде застосовано механізм державно-приватного партнерства. На конкурсній основі також буде залучено приватні інвестиції.
Міністр інфраструктури зауважив, що на сьогодні на під'їздах до обласних центрів та Києва із належним сервісом для відпочинку водіїв вантажівок функціонує 236 стоянок на 4,6 тисяч машино-місць.
"Це лише 39% від необхідної кількості стоянок. І водіям доводиться, особливо в негоду, здійснювати тимчасову стоянку на узбіччях і навіть на проїзній частині доріг, утворюючи багатокілометрові затори. Це негативно впливає на безпеку руху, а іноді просто паралізує автотранспортне сполучення з містами, що створює ризики у постачанні необхідного для життєзабезпечення як міської інфраструктури, так і городян", - зазначив Козак.
За його словами, окрім облаштування нових стоянок, проведуть реконструкцію вже існуючих.
Концепцію державної цільової програми будівництва та облаштування стоянок для вантажних транспортних засобів на 2014 - 2017 рр. розроблено Мінінфраструктури спільно з "Укравтодором" на доручення уряду. Реалізація заходів, визначених документом, сприятиме ефективному функціонуванню мережі автомобільних шляхів, конкурентоспроможності вітчизняної мережі доріг, підвищенню рівня економічності транспортування вантажів та збільшенню обсягу транзитних перевезень територією України.