В Україні в березні 2013 р. продажі легкових автомобілів збільшилися на 60% порівняно з лютим 2013 р., склавши більше ніж 19 тисяч авто. Про це повідомляє AUTO-Consulting, пов'язуючи такі показники з рішенням міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі ввести спеціальні мита на імпорт нових автомобілів.
"Навіть з урахуванням сезонної активізації покупців в перший місяць весни, збут іномарок виріс на 40-70%. Такий ажіотажний попит дозволив авторинку не тільки вийти на показники минулого року, але і на 0,11% їх перевищити", - йдеться в повідомленні.
Водночас, за даними AUTO-Consulting, в березні 2013 р. лідером на авторинку був Hyundai, який на 62% наростив продажі. На другому місці Geely, чиї покупці забезпечили зростання продажів на 142%. Крім того, на 60% зросла реалізація продукції ЗАЗу. Також на 72% зросли продажі в дилерській мережі Toyota і на 35% - Volkswagen.
Крім того, у березні 2013 р. на 6,5% зросли продажі в преміальному сегменті в порівнянні з відповідним періодом 2012 р. На сьогоднішній момент дорогі авто - найбільш зростаючий сегмент українського ринку.
Читайте також: Україна вводить 3-річні спецмита на імпорт нових автомобілів