В Україні користується смартфонами 14% населення, з них 50% щодня входять зі своїх мобільних пристроїв в Інтернет. Такі дані отримані в результаті проведення дослідження "Наша мобільна планета: Україна", проведеного компанією Ipsos MediaCT на замовлення Google.
В Україні користується смартфонами 14% населення, з них 50% щодня входять зі своїх мобільних пристроїв в Інтернет. Такі дані отримані в результаті проведення дослідження "Наша мобільна планета: Україна", проведеного компанією Ipsos MediaCT на замовлення Google.
Отриманий результат в два рази більший, ніж у минулому році. І ця цифра постійно зростає, наголошується в дослідженні.
Для українців мобільні пристрої є найважливішою точкою доступу до інформації - 57% респондентів щодня здійснюють пошук за допомогою свого смартфона. Смартфони стали настільки важливі для своїх користувачів, що 52% з них краще б відмовилися від телевізора, ніж від смартфона.
"Для власників компаній надзвичайно важливо показувати оголошення на смартфонах клієнтів, що знаходяться в регіонах, де розташований їхній бізнес, оскільки 93% власників смартфонів шукають на телефоні інформацію місцевого характеру, а 87% в результаті виконують потрібні дії, наприклад, здійснюють купівлю або звертаються до компанії за додатковою інформацією", - йдеться в дослідженні.
В ході дослідження також з'ясувалося, що користувачі мобільних пристроїв активно застосовують їх для спілкування в соціальних медіа: 91% користувачів регулярно відвідують соціальні мережі зі своїх смартфонів, а 51% роблять це щодня.
Читайте також: У Мережі з'явилися перші фото бюджетного iPhone
За даними дослідження можна прослідкувати, що смартфони значно змінили поведінку українського споживача. Мобільні пристрої дають можливість користувачам шукати інформацію про продукт або послугу, де б вони не знаходилися, і українці активно цим користуються - 85% власників смартфонів шукали інформацію про який-небудь продукт або послугу на своїх пристроях.
Смартфони самі є перспективним інструментом здійснення покупок - 44% користувачів купували товари або послуги через Інтернет за допомогою свого мобільного пристрою, з них 60% здійснили покупку протягом останнього місяця.
Дослідження проводилося за замовленням Google компанією Ipsos MediaCT в першому кварталі 2013 р. Респондентами стали 1000 українців у віці від 18 до 54 років, які використовують смартфон для доступу в Інтернет.