В Україні з 1 січня 2014 р. платники єдиного податку, що перебувають на спрощеній системі оподаткування, зможуть скористатися новим сервісом - електронною перевіркою. Про це повідомила прес-служба Міністерства доходів і зборів України.
Згідно з повідомленням, для того, щоб скористатися новим сервісом достатньо буде повідомити територіальні органи Міністерства доходів і зборів України про своє бажання пройти перевірку дистанційно за 10 днів до її проведення.
"За рік, з 1 січня 2015 р., цю новацію буде розповсюджено на представників мікро-, малого та середнього бізнесу, що перебувають на загальній системі оподаткування. З початку 2016 р. зможуть "замовити" собі проведення документальної невиїзної позапланової електронної перевірки всі категорії платників податків в Україні", - йдеться у повідомленні
За оцінками фахівців Міндоходів, перехід до практики електронних перевірок дозволить знизить адміністративне навантаження на платника податків: скоротити час на проведення аудиту та адміністративних витрат як для бізнесу, так і для держави.
"Право на електронну перевірку матимуть платники податків з незначним ступенем ризику на підставі заяви, у якій крім загальних облікових даних зазначається інформація про податкові періоди господарської діяльності, що підлягають перевірці", - йдеться у повідомленні.
Відповідний наказ Міністерства доходів і зборів України щодо порядку проведення електронних перевірок від 03.06.2013 № 143, був зареєстрований в Міністерстві юстиції 13 червня 2013 року (№950/23482) та вступає в дію з 1 січня 2014 р.