Медіагрупа "Інтер" вирішила відмовитися від дорогої ліцензії на мовлення міжнародного молодіжного телеканалу MTV і запустити власний молодіжний канал Zoom. Телеканал MTV Ukraine припинить мовлення з 1 червня 2013 р. Про це повідомили вчора в прес-службі Inter Media Group, що володіє каналом, пише "Комерсант-Україна".
"За угодою сторін термін дії ліцензійної угоди з Inter Media Group закінчився ще 28 травня", - наголошується в прес-релізі компанії Viacom International Media Networks (VIMN), розвиваючої бренд MTV.
На частотах MTV Ukraine виходитиме новий телеканал - Zoom.
Бренд MTV більше не є ефективним в Україні, визнає керівник нішевих телепроектів Inter Media Group Сергій Дем'янчук.
"Для мого покоління (йому 37 років) він багато років був знаковим явищем в молодіжній субкультурі. Але часи змінюються", - наводяться його слова в прес-релізі.
За даними GfK Ukraine, середньорічна частка аудиторії MTV Ukraine скоротилася з 0,84% в 2009 р. до 0,38% в 2012 р. (глядачі від 14 до 30 років, що проживають в містах з населенням більше 50 тис. чоловік).
Основною причиною закриття MTV Ukraine його колишній директор Костянтин Стрюков вважає високу вартість ліцензії.
"Порівняно з доходами телеканалу вона була дуже дорогою", - зазначає він, не називаючи конкретної суми. За інформацією директора телеканалів М1 і М2 (входять у StarLightMedia Віктора Пінчука) Валентина Коваля, вартість ліцензії MTV для України становила близько 1 млн дол. на рік.
Популярність музичних каналів в Україні знижується: за останні роки свою частку знизили всі учасники ринку, включаючи лідера - М1.
"У молодіжному сегменті аудиторія скорочується швидше, - зазначає Валентин Коваль. - Глядачі MTV - просунута міська молодь. Все цікаве про музику і зірках вони вже давно шукають в інтернеті".
За його словами, для збереження позицій каналу Inter Media Group варто відходити від молодіжного формату: збільшити частку вітчизняної музики, ставити в ефір більше шоу власного виробництва.
Втім, в Inter Media Group розраховують як і раніше на молодіжну аудиторію - саме на неї буде орієнтований новий телеканал Zoom.
"Концепцію каналу ми почали розробляти ще в минулому році, - розповідає Костянтин Стрюков. - Вона дуже схожа на MTV, тільки більш адаптована під місцеву аудиторію".
Згідно з повідомленням Inter Media Group, у сітці мовлення нового проекту будуть музика, новини шоу-бізнесу і різні розважальні шоу як власного виробництва, так і куплені. "Українським глядачам і вітчизняному рекламному ринку необхідний власний сильний музичний телебренд", - вважає Сергій Дем'янчук.
MTV проте розраховує залишитися на українському ринку. "Зараз ми шукаємо нові можливості для бренду, а також для реалізації нових проектів", - повідомив вчора власник телеканалу - компанія Viacom.
Читайте також: Право власності на телеканал ТВі передано факторинговій компанії "Фінанс Груп"