В Україні право працювати під брендом ТНК втратять 143 джоберських автозаправки. ТНК-ВР відмовляється працювати з більшістю своїх джоберів. У компанії незадоволені якістю палива, яке продають її партнери, та і сама франчайзінговая схема на ринку нафтопродуктів зжила себе. Тепер нафтотрейдер робитиме упор на розвиток власних станцій. Його прикладу можуть послідувати і інші компанії, відзначають експерти. Про це пише "Комерсант-Україна".
В п'ятницю в СП "ТОВ "Кершер"", що займається роздрібною торгівлею нафтопродуктами групи ТНК-ВР в Україні, заявили, що право працювати під брендом ТНК втратять 143 джоберських автозаправки. Всі вони викриті у продажу неякісного палива. 23 з них вже одержали листи про дострокове розірвання договорів субліцензій на використання торгової марки ТНК, наголошується в повідомленні. До кінця 2012 року буде дебрендовано 56 заправок в Автономній республіці Крим, 13 - в Полтавській області, 9 - у Вінницькій, по 7 - в Київській і Харківській, 6 - в Луганській і 4 - в Донецькій.
"Торік ми скоротили кількість джоберських автозаправних комплексів (АЗК) на 30% і цього року продовжуємо наводити лад в мережі. Незалежна лабораторія щомісячно перевіряє якість палива на партнерських заправках. Якщо воно не відповідає нашим вимогам, даний партнер виключається з джоберської програми", - приводяться в повідомленні слова віце-президента з маркетингу ТОВ "ТНК-ВР Коммерс" Олександра Куркіна. Він відзначив, що найважливіше завдання компанії - повернути довіру клієнтів до бренду ТНК. "І іншого шляху, окрім відмови від роботи з нечесними джоберами, торгуючими неякісним паливом, у нас немає", - підкреслив топ-менеджер. Раніше в ТНК-ВР заявили, що до кінця року інвестують в розвиток і підтримку власної мережі АЗК в Україні 30 млн дол. Кошти будуть направлені на ребрендинг більше 30 комплексів. Група також має намір побудувати нові АЗК більш ніж на 100 раніше придбаних земельних ділянках.
Раніше повідомлялося, що Дмитро Фірташ практично завершив операцію з купівлі у ТНК-ВР Лисичанського НПЗ.