Уряд за пропозицією Міністерства юстиції прийняло рішення про початок функціонування модельного офісу реєстраційної служби в Києві, де будуть введені нові принципи відносин між громадянами та державними органами у сфері надання адмінпослуг.
Уряд за пропозицією Міністерства юстиції прийняло рішення про початок функціонування модельного офісу реєстраційної служби в Києві, де будуть введені нові принципи відносин між громадянами та державними органами у сфері надання адмінпослуг. Про це в ході брифінгу в Кабінеті міністрів повідомив міністр юстиції Павло Петренко, передає прес-служба Мін'юсту.
"В модельному офісі ми розподілили роботу всіх співробітників за принципом фронт- і бек-офісів. Співробітники фронт-офісу будуть спілкуватися безпосередньо з громадянами, приймати документи, видавати готові документи і консультувати", - повідомив Петренко.
За його словами, у фронт-офісі буде працювати кілька груп працівників. Насамперед це менеджери черги, які зустрінуть клієнтів, з'ясують суть їхніх проблем, і направлять їх до операторів, які займаються цими питаннями. Оператори будуть приймати документи і самостійно заповнювати всі необхідні форми.
"Ми відкидаємо будь-які заяви, які повинен заповнювати громадянин. Клієнту достатньо прийти з усіма необхідними документами та передати їх оператору. Він внесе всі дані в програму і роздрукує сформований програмою бланк. Громадянину залишиться тільки перевірити правильність даних і підписати документ. Далі в електронному вигляді заповнений бланк передадуть в бек-офіс, де його отримує вільний реєстратор шляхом випадкового вибору", - зазначив глава Мін'юсту.
Якщо ж у клієнта виникнуть питання щодо необхідних документів або процедур, що менеджери черзі направлять їх до співробітників, які нададуть всю необхідну інформацію.
Як повідомили в прес-службі Мін'юсту, офіс знаходиться в Києві по вул. Народного ополчення, 1.