В Україні ємкість ринку електронної комерції складає 400-500 млн дол. Про це свідчать результати досліджень компанії Appleton Mayer.
«Протягом останніх 5 років український ринок електронної комерції показував щорічне зростання на рівні 50%-60% незалежно від перманентних економічних коливань. При цьому ринок володіє серйозним потенціалом. Наприклад, в Німеччині ємкість ринку електронної комерції складає близько 36 млрд дол. В Україні аналогічний показник складає не більше 400-500 млн дол.», - йдеться в повідомленні.
Результати дослідження підтверджують, що українські споживачі вже оцінили переваги онлайн торгівлі. Так, 71% респондентів заявили, що мають досвід здійснення онлайн покупок. З них 66% здійснювали онлайн покупки протягом останніх 3-6 місяців.
Комп'ютери і оргтехніка (включаючи комплектуючи), побутова техніка і книги стали найпопулярнішими товарними категоріями серед товарів, які українці купують онлайн. До інших категорій товарів, які респонденти найчастіше купували онлайн, також відносяться: мобільні телефони і аксесуари (27%), бронювання/покупка квитків (22%), сувенірно-подарункова продукція (16%), їжа і напої (12%), товари для дітей (11%), мультимедійна продукція (9%), канцтовари (9%), фото- і аудіотехніка (8%).
У 2009 р. понад 60% інтернет-користувачів по всьому світу вважали за краще оплачувати свої онлайн покупки банківською картою. В Україні 71% респондентів оплачують онлайн покупки готівкою (при доставці), 19% обирають спеціалізовані системи онлайн платежів, 18% оплачують замовлення за допомогою банківських карт, 13% обирають банківський переказ. Альтернативні способи оплати (наприклад, через платіжні термінали) займають 2%.
В ході дослідження 79% респондентів вказали економічну вигоду від покупок в онлайн магазинах як основну перевагу.