У США в серпні в порівнянні з аналогічним періодом минулого року продажі автомобілів впали на 18%, до 11,6 млн штук, передає РБК Daily.
В аутсайдерах на американському ринку виявилися японські компанії, продажі яких впали в середньому на 20%. Експерти пов'язують невисокий рівень реалізації з нестабільною макроекономічною ситуацією і припиненням заходів зі стимулювання попиту з боку держави.
Зниження попиту в Америці відзначається не тільки на автомобілі, але і на інші товари тривалого користування. "Знижуються продажі нових будинків, ринок акцій падає, дані по безробіттю не радують, і споживча впевненість тріщить по швах", - сказав віце-президент компанії TrueCar.com Джессі Топрак. За його словами, люди не впевнені щодо своїх робочих місць, тому й не купують собі нові автомобілі.
Від зниження споживчої активності американців перш за все постраждали японські автовиробники. За оцінками аналітиків, серпневі продажі Toyota Motor можуть впасти на 29%, Honda Motor - на 27%, Nissan - на 24%. При цьому, за оцінкою TrueCar, ринкова частка Toyota в США може знизитися до 15,6% з поточних 17,9%.