Продажі відеоігор, консолей та аксесуарів до них в США в серпні виросли на 1% р/р до 521 млн дол., підрахувало агентство NDP. Більше всього збільшився попит на ігри, що підскочив на 21% до 305 млн дол. Про це повідомляє телеканал "Росія 24".
Багато студії випустили нові ігри, завдяки чому середня ціна гри на 25% вище, ніж рік тому. Самої продаваної грою серпня став симулятор американського футболу Madden NFL 25. Також до п'ятірки лідерів увійшли Saints Row IV, Disney Infinity, Splinter Cell: Blacklist і Minecraft.
Продажі консолей знизилися на 40% c 150,8 млн дол. до 90,8 млн дол. У цьому сегменті традиційно домінує Xbox 360, яка займає верхню терміну рейтингу три роки поспіль. За минулий місяць було продано 96 тис. консолей, а сукупна виручка Microsoft від відеоігор (консолі, ігри і аксесуари) склала 213 млн дол.
У статистиці NPD не враховуються продажу через онлайн-магазини і на вторинному ринку. Аналітики компанії вважають, що якщо б ці способи реалізації продуктів бралися до уваги, то місячний обсяг ринку перевищив 1 млрд дол.
До кінця року сектор пожвавиться: у листопаді Microsoft і Sony починають продажі консолей нового покоління.