ua en ru

У списку найбільших за капіталізацією компаній опинилися 43 американських, 14 європейських і 9 китайських компаній

Компанія Price Waterhouse Coopers представила список найбільших за ринковою капіталізацією компаній. Незаперечними лідерами після фінансової кризи стали американські компанії - зараз у списку їх 43, при тому, що у 2008 р. таких було всього 35.

Компанія Price Waterhouse Coopers представила список найбільших за ринковою капіталізацією компаній. Незаперечними лідерами після фінансової кризи стали американські компанії - зараз у списку їх 43, при тому, що у 2008 р. таких було всього 35.

Гірше інших показали себе компанії країн єврозони, які за цей період вдвічі скоротили свою присутність в топ-100 до 14, передає телеканал "Росія 24".

Серед найбільш успішних і ефективних компаній лідирують найбільші компанії сектора високих технологій Apple збільшила свою капіталізацію на 290 млрд дол., а Google - на 125 млрд дол., причому Google показала феноменальний злет, піднявшись з 36-го рядка одразу на 3.

Крім технологічних компаній в лідерах значаться представники споживчих послуг і охорони здоров'я, до яких можна віднести WalMart і Мcdonald's.

"Провідні позиції в рейтингу займають компанії США, однак найбільше вражає здатність американського бізнесу створювати нових лідерів. Всього 15 років тому такі компанії, як Apple і Google, які перебували на початковому етапі свого становлення, і ніхто не бачив в них майбутніх лідерів ринку", - зазначив Кліффорд Томпсетт, партнер групи по супроводу угод на ринках капіталу PwC.

Незважаючи на масштаб та значні темпи зростання китайської економіки, компанії Китаю (включаючи Гонконг) не котируються настільки високо, як можна було б очікувати. У списку 100 найбільших компаній світу представлені лише дев'ять компаній з Китаю, при цьому з 2009 р. не відзначається реальною тенденції до розширення їх представництва в цьому переліку лідерів ринку.

Дев'ять компаній з Китаю, які входять в список, в основному представляють банківський сектор, страхування та енергетику. Ці компанії є великими гравцями на місцевому та регіональному рівнях, але їм ще тільки належить пройти свій шлях розширення і зростання, щоб стати в один ряд з компаніями світового рівня.