Перша редакція Податкового кодексу була зібранням всього законодавства у сфері оподаткування під однією обкладинкою, подальше вдосконалення документу має принести позитивні результати, стверджував перший заступник голови Комітету Верховної Ради з питань бюджету Владислав Лук'янов в ефірі ТВі.
«Для того аби обмежити, з одного боку, незаконне втручання в бізнес, а з іншого боку, забезпечити прозорість і контроль економічних процесів з боку податкової адміністрації, йде ця реформа... Головними я вважаю 3-5 основних розділів цього Податкового кодексу,- каже В.Лук'янов. По-перше, це адміністрування податків - 2-га частина. В першому варіанті податківці вимагали занадто багато прав, і ми обмежили їх: обмежили кількість перевірок, кількість параметрів, що підлягають перевіркам, зробимо виключні умови для перевірок. Є ряд обмежень, яких зараз не існує, тобто, ситуація покращується».
Владислав Лук'янов також повідомив, що спрощена система оподаткування для малого бізнесу діятиме й надалі: «Вона залишиться. Але є дві шкали: 300 тис. гривень (зараз це в проекті), і 600 тис. гривень на рік. І в тій ситуації, якщо він погодиться підтвердити свій обіг касовим апаратам, який включається у вартість податків (тобто підприємець не за свій рахунок, а за рахунок держави зможе встановити касовий апарат), тоді верхня планка оподаткування сягатиме 600 тис. гривень - на 100 тисяч більше, ніж було».
На думку народного депутата, така система допоможе державі ефективно боротися з приховуванням від оподаткування значних обсягів коштів. «Коли на великих підприємствах утворюють низку дрібних підприємств, фінансовий потік великого підприємства нарізається на частки по 300-500 тис. гривень, і йде ухилення від податків»,- пояснює заступник голови Бюджетного комітету Ради.