У ВАТ "Київгаз" необхідно провести децентралізацію аварійних служб. Про це, виступаючи на засіданні щодо технічного стану комунальних мереж столиці, заявив голова правління ВАТ "Київгаз" Сергій Слепкань, передає кореспондент РБК-Україна.
С.Слепкань пояснив, що працюючи в цілодобовому режимі, через те, що з кожним роком збільшується кількість заторів і зростає кількість вивезення, аварійним службам все складніше дотримуватися нормативного часу прибуття на місце події (40 хвилин).
"Погодьтеся, з Московської площі добратися в будь-яку точку правого берега (Києва) за цей час (40 хвилин) неможливо, а при витоку газу безцінна кожна секунда. Тому "Київгаз" вирішив децентралізувати свою аварійну службу, створивши її підрозділи в кожному районі міста" , - підкреслив С.Слепкань.
За його словами, робота над вирішенням даної проблеми триває вже кілька років, але "ще більш тривалим виявилося питання отримання необхідних погоджень і дозволів на рівні органів влади". "Сподіваюся, що зараз ми отримаємо підтримку і розуміння", - наголосив голова правління ВАТ "Київгаз".