У штаб-квартирі НАТО в Брюсселі і в столицях країн - членів Альянсу проходять зустрічі, спрямовані на вироблення єдиної політики, щоб протистояти російському інформаційному наступу, пише The Financial Times.
У штаб-квартирі НАТО в Брюсселі і в столицях країн - членів Альянсу проходять зустрічі, спрямовані на вироблення єдиної політики, щоб протистояти російському інформаційному наступу, пише The Financial Times.
За словами офіційного представника НАТО Оани Лунгеску, "нашою відповіддю на пропаганду не може бути більше пропаганди".
За її словами, мета російської кампанії полягає в тому, щоб "заплутати, відвернути і розділити" членів Альянсу. В якості прикладу в НАТО призводять запуск телеканалу RT UK, який, на думку британських політиків, загрожує національній безпеці.
Високопоставлений чиновник Альянсу розповів FT, що в Брюсселі почали виробляти спільну інформаційну стратегію і прес-служб МЗС країн - членів НАТО тепер розсилають відповідні рекомендації. Крім того, незадовго до вересневого саміту НАТО в Уельсі Альянс відкрив у Ризі центр стратегічних комунікацій, який повинен служити в якості посередника щодо обміну контрпропагандистськими ідеями і дослідженнями.
У НАТО запустили спеціальний портал російською, українською, англійською та французькою мовами, на якому виражається офіційна скоординована позиція Альянсу щодо відносин з Росією в зв'язку з українським кризою.
На початку грудня НАТО розмістив на сервісі YouTube відеоролик "Де ж у Львові всі ці фашисти?". Він був підготовлений в рамках нової інформаційної стратегії Альянсу і зібрав вже більше 40 тис. переглядів, що, на думку FT, є хорошим показником, так як зазвичай подібні матеріали збирають менше 2 тис. переглядів. Джерела видання в Альянсі говорять, що цей напрямок буде розвиватися і далі.
Нагадаємо, раніше в НАТО назвали безпрецедентною пропагандистську кампанію Росії по відношенню до України і Заходу.