В авіакомпанії "Міжнародні Авіалінії України" ображені некоректними висловлюваннями заступника міністра інфраструктури України Андрія Бондаренка щодо сервісу МАУ, а також боргів перед МА "Бориспіль", нібито наявних у авіакомпанії, і сподіваються, що керівництво країни дасть належну оцінку діям чиновника. Про це йдеться в офіційній заяві прес-служби авіакомпанії.
Згідно з повідомленням, подібними неправдивими публічними висловлюваннями, оприлюдненими на своїй сторінці в соцмережі Facebook чиновник високого рангу фактично образив весь колектив авіакомпанії МАУ.
"Бондаренко дає негативну оцінку нової концепції харчування МАУ "Купуй на борту", впровадженій в економ-класі на міжнародних середньомагістральних рейсах тривалістю від півтора до трьох годин. Програма платного харчування була впроваджена ще 1 березня 2014 року, про що авіакомпанія заздалегідь поінформувала ЗМІ та широку громадськість. Концепція "Купуй на борту" дозволяє МАУ запропонувати пасажирам більш гнучку систему тарифів і можливість самостійно вибирати і оплачувати той рівень сервісу на борту, який є для них найбільш прийнятним", - наголошується в заяві прес-служби.
МАУ зазначає, що після тих демократичних змін, які відбулися в Україні, велика кількість чиновників метою економії державних коштів стала користуватися економ-класом. "Але подібна поведінка чиновника високого рангу, який опублікував свої тенденційні критичні зауваження в соцмережах у неприйнятній формі, з використанням службової інформації, нагадує найгірші часи чиновницького чванства з нашої недавньої історії", - підкреслюють в авіакомпанії.
Коментуючи заяви Бондаренка про борг авіакомпанії перед аеропортом "Бориспіль", МАУ зазначили, що взаємні фінансові претензії між авіакомпанією МАУ і аеропортом "Бориспіль" знаходяться в стадії незавершеного судового розгляду і рішення суду ще не винесене.
"Авіакомпанія МАУ заперечує наявність заборгованості перед аеропортом і, у свою чергу, наполягає на тому, що аеропорт має заборгованість перед МАУ. Авіакомпанія вважає, що публічні заяви заступника міністра інфраструктури України, який озвучив неправдиві цифри, мають всі ознаки корупційної схеми і можуть розглядатися як спроба тиску на суд", - підкреслюється в повідомленні.