У Києві сьогодні, 10 липня 2013 р., перший політ зробив новий варіант знаменитого легкого біплана Ан-2, що отримав позначення Ан-2-100.
У Києві сьогодні, 10 липня 2013 р., перший політ зробив новий варіант знаменитого легкого біплана Ан-2, що отримав позначення Ан-2-100. Про це повідомляє прес-служба ДП "Антонов". Політ, в ході якого літак пройшов перші випробування, тривав більше години.
Основна відмінність Ан-2-100 від його попередника полягає в силовій установці з маршовим турбогвинтовим двигуном МС-14 розробки і виробництва "Мотор-Січ". Однією з переваг цієї заміни є перехід з авіаційного бензину, який наразі не виробляється в країнах СНД, на авіаційний гас. Таким чином значно підвищується рентабельність літака. Ан-2-100 оснащений повітряним реверсивним гвинтом АВ-17 замість АВ-2. Вага порожнього обладнаного Ан-2-100 на 200 кг менше, ніж у Ан-2.
Виробництво літака Ан-2-100 буде виконуватися шляхом переобладнання знаходяться в експлуатації літаків Ан-2 у варіант Ан-2-100. Це дозволить експлуатантам Ан-2 продовжити працювати з цим літаком. Так, на території України сьогодні налічується 135 Ан-2, з яких льотну придатність мають лише 54.
Планується також отримання замовлень на виконання такого переобладнання від іноземних експлуатантів. Враховуючи унікальні льотно-технічні характеристики Ан-2 - модернізація й відновлення льотної придатності парку цих літаків стає найважливішим завданням для розвитку північних і східних регіонів Російської Федерації. Наразі в Росії є 1580 таких літаків, з яких льотної придатності володіють лише 322 екземпляри. Ан-2 сьогодні є основним літаком сільгоспавіації Росії.
У Казахстані експлуатується 290 Ан-2, в Узбекистані - 143, в Туркменістані - 89, в Білорусії - 82, в Азербайджані - 63, в Киргизії - 30, в Молдавії - 13 і у Вірменії - 4.
Читайте також: Україна і Росія мають намір найближчим часом завершити спільні випробування літака Ан-70