Інвестиційний попит на житлову нерухомість у Києві протягом останніх шести місяців значно активізувався. Так вважають багато експертів, які брали участь у прес-конференції, організованій Ukrainian RealEstate Club під назвою «Ситуація на ринку кредитування покупок житлової нерухомості на первинному і вторинному українському ринку нерухомості».
Інвестиційний попит на житлову нерухомість у Києві протягом останніх шести місяців значно активізувався. Так вважають багато експертів, які брали участь у прес-конференції, організованій Ukrainian RealEstate Club під назвою «Ситуація на ринку кредитування покупок житлової нерухомості на первинному і вторинному українському ринку нерухомості».
Фахівці вважають, що подібний зростання викликане фактичною відсутністю в Україні інших надійних засобів заощадження накопичень для звичайних жителів країни.
Тому, незважаючи на складну і нестабільну економічну ситуацію, можна впевнено говорити про триваюче зростання вартості квадратного метра і про збільшення купівельного попиту на столичні квартири. В якості основних причин позитивних тенденцій експертами зазначаються зростання інвестиційного попиту на житло і поява великого обсягу пропозиції за доступними цінами. Нарешті, третій важливий фактор зростання попиту - вимушені переселенці зі східних областей, які активізували столичний ринок оренди і досить активно купують збудоване житло.
За словами Ярослава Чапко, глави КК City Development Solutions, «сьогодні житлова нерухомість є для населення практично безальтернативним способом збереження накопичень. Ті заощадження, які були накопичені в 2013 році з допомогою особистих заощаджень населення або банківських вкладів, сьогодні інвестуються на придбання житла. Покупці, які встигли стати власниками житла на початку року, в результаті падіння гривні встигли до нинішнього моменту заробити на цих інвестиціях близько 30-40%. Можна стверджувати про різке зростання саме інвестиційного попиту, в основному на бюджетне житло».
Девелопери зважаючи зростаючої конкуренції змушені активно використовувати різні маркетингові інструменти з метою залучення уваги потенційних покупців. Це цілий комплекс заходів - знижки, спеціальні акції, власні розстрочки, пропозиції житла з фіксованим валютним курсом, різні програми (зокрема, спецпропозиції для молодих сімей). Частка покупок з залученням іпотечного кредитування не перевищує 2%, експерти не бачать перспектив їх зростання до кінця року.
Джерело: rieltor.ua