Голова Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Попов відкрив перший у Києві районний центр надання адміністративних послуг. Про це повідомляє прес-служба КМДА.
Як ідеться в повідомленні, відсьогодні майже будь-яку довідку чи свідоцтво мешканці Солом'янського району зможуть отримати в одному місці. Уже наступного року такі ж установи з'являться у кожному районі столиці. Вони мають стати ланками єдиної міської системи електронного документообігу, які будуть економити час, який витрачають кияни на отримання довідок, свідоцтв та інших документів, а також унеможливлювати особистий контакт, тобто запобігати корупції.
"Такі районні центри створюються, в першу чергу, для того, щоб мешканці міста Києва, представники суб'єктів господарювання могли за принципом "єдиного вікна" прозоро отримати весь спектр адміністративних послуг, які надаються підрозділами районної державної адміністрації. Загалом у цьому центрі буде надаватись 71 така послуга", - зазначив голова КМДА.
Загальноміський дозвільний центр запрацював у столиці ще у жовтні. З листопада, крім видачі документів дозвільного характеру, він надає також адміністративні послуги. Як повідомлялося, наступним етапом роботи нової централізованої системи видачі документів має стати відкриття районних дозвільних центрів або центрів з надання адміністративних послуг.
Перший районний центр надання адміністративних послуг розміщено на І поверсі Солом'янської райдержадміністрації на площі 450 кв.м., він обладнаний системою електронної черги та інформаційними кіосками. Адміністративні послуги тут надаватимуть 35 працівників з 11-ти підрозділів райдержадміністрації, а саме: з управління праці та соціального захисту населення; управління охорони здоров'я; управління освіти; відділів обліку та розподілу житлової площі; будівництва, архітектури та землекористування; відділу у справах сім'ї, молоді та спорту; відділів приватизації державного фонду управління житлово-комунального господарства; регуляторної політики, підприємництва та видачі документів дозвільного характеру; державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців; архівного відділу та службу у справах дітей.
За повідомленням прес-служби, надання адміністративних послуг безкоштовне. Сплата передбачена тільки за ті послуги, які визначені платними згідно із законом (дії з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та послуг з видачі свідоцтва/дубліката права власності на житло).