У Києві близько 30% дорожніх заторів викликані недоліком системи регулювання руху столичного транспорту. Про це в ході сьогоднішньої прес-конференції заявив заступник голови Київської міської державної адміністрації Михайло Костюк, передає кореспондент РБК-Україна
"Близько 25-30% існуючих дорожніх заторів викликані не відсутністю доріг або їх малою щільністю, а скоріше недоліками управління... Просто відсутня сьогодні у нас система, яка б працювала в режимі онлайн, яка може оцінити дорожній трафік і може побудувати дорожній ланцюжок і за 15 -20 хвилин його вирішити. Друга частина цієї проблеми - це належна система передачі даних, прокладка оптоволоконного кабелю і його застосування", - заявив Костюк.
Він також зазначив, що для вирішення даної проблеми київська влада залучила кредит Європейського банку реконструкції та розвитку на суму близько 20 млн дол. для того, щоб додати ще 20% загальної території міста до вже оснащеним системою контролю перехресть.
Також, за словами Костюка, київська міська влада має намір забезпечити проведення диспетчеризації міського пасажирського транспорту, крім рейкового, оскільки він вже має свою систему диспетчеризації.
"Ми також бачимо, що пропускна здатність при цій кількості рухомого складу може бути значно поліпшена, якби була реальна оцінка пасажирського трафіку, наявності пасажирів, відставання рухомого складу або його недозавантаження. Це - формування окремих ліній для автобусів, тролейбусів та іншого колісного транспорту... Ми не зможемо на всій території Києва зробити це одночасно, але оцінити реальну ситуацію і зробити переміщення кількості рухомого складу, провести оперативне реагування, ця система дозволить", - зазначив заступник голови КМДА.
За словами Костюка, завдання полягає в тому, щоб до кінця літнього сезону визначитися з технічними параметрами, прописати технічні умови та виходити на тендер.
"А реалізація - у відповідності з процедурами. Я думаю, що на початку 2015 р. можна буде реально завершити цей проект", - зазначив Костюк.