ua en ru

У Києві необхідно оптимізувати маршрути громадського транспорту, - ДАІ

Державтоінспекція заявляє про необхідність оптимізувати маршрути громадського транспорту в Києві, а також заборонити в'їзду в центр міста певних категорій авто. Про це повідомляє прес-служба ДАІ.

"Департамент ДАІ МВС України проаналізував дорожньо-транспортну ситуацію, що склалася на вулично-дорожньої мережі Києва. На сьогодні вона характеризується низькою пропускною здатністю, постійним виникненням заторів, великою кількістю дорожньо-транспортних пригод. Цьому сприяє і щорічне зростання кількості транспортних засобів, зареєстрованих у столиці, яка в даний час складає більше 1 млн одиниць. Ситуацію посилює відсутність повноцінної об'їзної дороги, внаслідок чого весь транзитний транспорт прямує через місто", - йдеться в повідомленні прес-служби.

Поліпшення дорожньо-транспортної ситуації на вулично-дорожній мережі Києва, безумовно вимагає проведення комплексу заходів. У першу чергу:

- Оптимізація мережі маршрутів громадського транспорту з одночасною заміною рухомого складу на автобуси і тролейбуси великої місткості;

- Перегляд маршрутів руху автобусів міжміського та приміського сполучення із забороною їх пересування центральною частиною міста і прив'язкою кінцевих зупинок до найближчих автостанцій або кінцевих станцій метрополітену;

- Заборона заїзду у центральну частину міста окремих категорій автотранспорту;

- Впровадження інтелектуальних систем управління дорожнім рухом, систем відеоспостереження та фотофіксації порушень ПДР;

- Введення на паралельних вулицях одностороннього руху в протилежних напрямках;

- Створення нових зон паркування транспортних засобів у центральній частині міста виключно поза проїзною частиною, будівництво "перехоплюючих" паркінгів біля кінцевих станцій метрополітену;

- Впровадження нових логістичних схем з метою нормалізації руху вантажних автомобілів, будівництво транспортних терміналів на в'їздах до столиці;

- Будівництво в лівобережній частині міської Великої кільцевої дороги в обхід мікрорайонів Оболонь, Троєщина, забудови Дніпровського та Дарницького районів міста, мікрорайону Осокорки з виходом на вулицю Академіка Заболотного, з будівництвом Південного і Північного транспортних переходів через річку Дніпро;

- Будівництво Великої кільцевої дороги Києва в межах 10-30 км зони від існуючих меж столиці, як об'їзної дороги міста Києва;

"Безумовно, реалізація цих проектів вимагає значних коштів і консолідації сил багатьох відомств. І все це неможливо зробити за один день. Однак без реалізації зазначених заходів на сьогодні складно забезпечити якісний рівень життєдіяльності сучасного міста і дієве реагування при виникненні надзвичайних ситуацій", - говориться в повідомленні.