Переможцем конкурсних торгів на залучення компанії - консультанта з реалізації проекту будівництва четвертої гілки київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина - Троєщина стало ВАТ "Федеральний центр проектного фінансування", повідомляє прес-служба Київської міської державної адміністрації (КМДА).
"Федеральний центр проектного фінансування" є дочірньою компанією "Внєшекономбанку Росії".
"Будівництво четвертої гілки метро за рахунок приватного капіталу буде першим такого рівня прецедентом державно-приватного партнерства. Вперше в історії Україна інвестор на конкурентній основі інвестує в такий великий проект, коли сума фінансових вкладень складає 1,2 - 1.6 млрд дол України, на жаль , по рейтингам привабливості ведення бізнесу займає сьогодні не найкращі позиції, тому ми боремося за кожну інвестовану ззовні копійку. Тим не менш, нам вдалося переконати великих світових інвесторів у тому, що щоденні транспортні потреби півмільйона киян - це правильна інвестиція. Нестабільне фінансування за рахунок місцевого та державного бюджету не дозволяє в максимально швидкі терміни побудувати нову гілку метро. А от приватні інвестиції дають таку можливість ", - заявив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.
Крім того, Крамаренко додав, що: "Ми очікуємо, що переможець конкурсу надасть висновки і пропозиції фінансового, юридичного та технічного характеру про принципи, умови і параметри здійснення будівництва четвертої гілки Київського метрополітену в напрямку житлового масиву Вигурівщина - Троєщина. Також, згідно з контрактом, консультант повинен розробити схему державно-приватного партнерства із зазначенням аналітичних, статистичних, фінансових, техніко-економічних і соціально-економічних показників, наданням розрахунків витрат по визначенню термінів окупності та інших фінансових показників проекту. Оскільки така схема буде розроблена вперше в Україні, і наша задача - створити таку систему, яка стане прикладом відносин між приватними інвесторами та державним або муніципальними властями при реалізації великих інфраструктурних проектів ", - додав він.
Всього в конкурсі брали участь 6 компаній.
Нагадаємо, раніше Крамаренко заявляв, що на розробку бізнес-плану з будівництва метро на Троєщину подали пропозиції дев'ять компаній.