У Києві для якісної організації процесу надання мешканцям адміністративних послуг до травня 2013 р. має бути створений окремий департамент надання адміністративних послуг КМДА. Про це заявив заступник голови, виконавчий секретар комітету економічних реформ Київської міської державної адміністрації Руслан Крамаренко, повідомляє прес-служба КМДА.
"Сьогодні окремі види довідок кияни можуть взагалі замовити телефоном або через веб-портал та вперше прийти до центру вже для її отримання. Також хочу зазначити, що створення департаменту не призведе до збільшення чиновників, а навпаки оптимізує штатну чисельність працівників, задіяних у цих процесах, завдяки створенню єдиного координаційного центру. Він забезпечуватиме діяльність усіх центрів міста Києва", - наголосив Крамаренко.
За його словами, вже розробляється проект рішення щодо створення окремого департаменту. Рішення планується винести на розгляд депутатів Київради на найближчому засіданні.
Новий департамент дозволить об'єднати у єдину систему процес видачі усіх довідок та дозволів, які раніше видавалися 26-ма різними установами. Також це дасть змогу запровадити порядок, за яким кияни матимуть право на отримання адміністративної послуги, незалежно від місця реєстрації чи місця перебування, тобто у найзручнішому для відвідування центрі, а також мінімізувати контакт з чиновниками та скоротити час очікування у чергах.
Читайте також: Влада на місцях повинна ініціювати реалізацію проектів з розвитку територій, - Янукович