У Департаменті містобудування та архітектури при Київській міській державній адміністрації (КМДА) розглядають можливість звуження центральної вулиці столиці Хрещатик з восьми до п'яти смуг для руху автотранспорту, а також облаштування наземних пішохідних переходів на ньому.
У Департаменті містобудування та архітектури при Київській міській державній адміністрації (КМДА) розглядають можливість звуження центральної вулиці столиці Хрещатик з восьми до п'яти смуг для руху автотранспорту, а також облаштування наземних пішохідних переходів на ньому. Про це повідомляє прес-служба департаменту.
Повідомляється, що можливий варіант облаштування наземних переходів на Хрещатику презентував спеціаліст управління інженерно-транспортної інфраструктури Департаменту містобудування та архітектури Віктор Петрук в рамках воркшопу "Пішохідний Хрещатик".
"Ми звернули увагу на те, що пропускна здатність восьмисмугового Хрещатика абсолютно не адекватна пропускній здатності прилеглих вузлів. Восьмисмуговий Хрещатик може пропускати до 5,5 тис. автомобілів на годину в одному напрямку. Водночас, вранці Європейська площа в напрямку Хрещатика пропускає тільки близько 3,2 тис. автомобілів на годину, а ввечері Бесарабська площа - близько 2,2 тис. автомобілів на годину. У нас виникла хороша пропозиція - звузити проїжджу частину Хрещатика на 2-3 смуги, оскільки в години пік його проїжджа частина фактично використовується як "виставка автомобілів". За рахунок такого рішення ми можемо поліпшити характеристики центральної вулиці міста, влаштувати наземні пішохідні переходи, а також позбутися любителів швидкісної їзди", - пояснив Петрук.
Він уточнив, що від вул. Б. Хмельницького до вул. Михайлівської пропонується звузити проїжджу частину Хрещатика до трьох смуг в напрямку Бесарабки і до двох смуг в напрямку Європейської площі. При цьому можна організувати регулювання перехресть Б. Хмельницького - Хрещатик, Прорізна - Хрещатик і Михайлівська - Хрещатик у дві фази.
"Ми промоделювали цю ситуацію і побачили, що знаходимося на правильному шляху. Схема організації руху і світлофорне регулювання дозволяє пропускати пішоходів біля ЦУМу, Департаменту архітектури та Будинку Профспілок по денній поверхні, не ускладнюючи при цьому автомобільний рух", - пояснив Петрук.
Водночас він додав, що зробити центральну вулицю міста повністю пішохідною поки не можливо, адже Хрещатик є найважливішою транспортною магістраллю загальноміського значення. В перспективі, якщо під Хрещатиком з'явиться транзитний тунель, який візьме на себе транспортну функцію, можна говорити про розвиток на Хрещатику пішохідної зони.
Зазначимо, раніше мер Києва Віталій Кличко заявив, що допускає будівництво під вул. Хрещатик транспортного тунелю.
Нагадаємо, рух транспорту на Хрещатику був закритий через початок масових акцій протестів у центрі Києва у грудні 2013 р. Повністю відновлено його було лише на початку серпня 2014 р.